Kterak jsem reklamoval sluchátka

Necelý rok jsem byl šťastným uživatelem sluchátek s-Jays od poměrně neznámé švédské firmy Jays. Sluchátka jsem koupil v e-shopu sluchatka.net, kterému nemám co vytknout. Rychlost doručení je opravdu do druhého dne, když objednáte před polednem. ale zpět ke sluchátkům.

s-Jays mne zaujala především svou cenou necelých 1200Kč a vcelku dobrými ohlasy. Oproti peckám dodávaným k Sony Ericssonům to byl určitě pokrok, ale audiofilní jedinci by se pouze vysmáli. Po desítkách odehraných hodin se pořádně rozehrála a já si liboval blahem z krásného zvuku. Každá dobrá stránka má ovšem své ale! 4 dny po skončení záruky na prodlužovací kabel mi zřejmě odešel dotyk v konektoru a byl jsem nucen koupit nový, jelikož reklamační technik odmítal reklamaci. Uplynulo dalších pár měsíců a co se nestalo – přívodní kabel do pravého měniče se přelámal také. V tomto případě mi reklamace byla uznána a já chtěl něco víc.

Po brouzdání na výše uvedených stránkách jsem si vyhlédl Etymotic research mc5 s tím, že si rozdíl doplatím. Tato značka je především známa svým referenčním modelem ER-4, který je cenově o několik levelů výše a já tedy sáhl po nejnižším modelu. Moc recenzí na něj však nebylo, ale čert to vem, horší než Jays to přeci nebude.

Nejprve musím upozornit (v dobrém smyslu) na jednání eshopu při reklamaci. Takřka v den doručení sluchátek k nim mi dorazil mail, ve kterém se mne ptali na nová sluchátka, která jsem si vybral. Vše šlo celkem hladce a do čtrnácti dnů mi sluchátka dorazila.

Nejprve mne na poště čekalo zděšení, když bublinková obálka byla tak malá, že tam snad sluchátka být nemohla. Nakonec jsem je tam sice objevil, ale pouze v igelitovém pytlíčku s jedním párem tří závojových špuntů a to celé zpevněno gumičkou. Po návratu domů jsem poměrně rozhořčený kontaktoval obchod, kde mi sice bylo vše vysvětleno, ale osobě s tím nesouhlasím. Mění se přeci stará za úplně jiná, vzniká nová záruka, tak jaképak ohledy na příslušenství, které vlastním z minulých. Sluchátka jsou prý kompatibilní s předchozími Jays, tudíž jsem nedostal žádné jiné nástavce, filtry či brašničku. Navíc mi bylo zděleno, že někteří lidé často reklamují kvůli sbírce špuntů. Pak si člověk připadá jako zloděj… Jelikož filtry z Jays nejsou kompatibilní s ER, měl jsem zaslat mail s fotografií obsahu zásilky a mělo se vše vysvětlit. Nějak mi to nedalo a ještě předtím jsem vyzkoušel staré náhradní nástavce, zda opravdu pasují tak, jak mají. To se ovšem nestalo. Otvor v nástavcích má mnohem větší průřez než ten na zvukovém výstupu sluchátek a do uší by si jej dal snad jenom duševně chorý jedinec. V mailu jsem toto vše zahrnul a obratem mi přišla odpověď, že obdržím téměř všechno zbývající příslušenství (Hurá!).

I když jsem se mohl při komunikaci s prodejcem hrubě vyjadřovat a byl jsem nadmíru vytočený, stejně bych tam nakupoval znovu. Je vidět, že si zákazníka váží a komunikace s nimi je bezproblémová. Takže pokud Vám mohu dát radu s výběrem obchodu, zde určitě nenarazíte. Doručení sluchátek je bleskové a reklamace se i přes možné problémy vyřeší.

Prosím neberte to jako recenzi na sluchátka (Nikdo to tak snad ani pochopit nemůže 🙂 ), ale pouze jako zhodnocení kvality a služeb obchodu, u kterého jsem nakupoval.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *